Od początku kariery zawodowej związany z budowaniem marki w segmencie sportu i kultury. Pracował dla jednego z największych piłkarskich klubów w Polsce - Lechii Gdańsk, w którym w latach 2010-2017 pełnił funkcję Head of Sponsorship, Head of Sales i Brand Managera. Jego działania przyczyniły się do znacznego wzrostu przychodów spółki. Pracował dla globalnej marki Cashback World, w której odpowiadał za strategię sponsoringową i współpracę z klubami sportowymi. Pełnił rolę Szefa Marki w agencji kreatywnej Kuźniar Media, w której odpowiadał za rozwój projektów biznesowych spółki, pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz relacje z kluczowymi klientami. Stworzył w niej także odrębny projekt oparty na Infleuncer Marketingu.

W AirSport odpowiada za rozwój technologii AirZone oraz współprace z markami osobistymi. Wielokrotny prelegent studiów podyplomowych w obszarze zarządzania instytucjami kultury.




Wtorek, 19 października, g. 13:00


Forum Dyscyplin Sportowych: Wpływ innowacji na rozwój szkolenia i biznesu w organizacjach sportowych

  • Technologia wysokościowa w polskim sporcie. Dlaczego tak późno?
  • Jakie szanse stoją przed klubem/organizacją/samorządem?
  • Tropem sukcesów sportowych i naukowych
  • Nagroda Nobla - czy nauka przyśpieszy edukację z zakresu treningu wysokościowego?

Dostępne pakiety dla tej prelekcji:


Zarejestruj się już teraz!

Powrót do strony głównej