Stefán Sveinn Gunnarsson jest dyrektorem handlowym i marketingowym Islandzkiego Związku Piłki Nożnej. Ostatnie najważniejsze działania Stefána obejmują nową umowę z firmą Puma i branding krajowego związku, w tym wprowadzenie specjalnego nowego herbu dla zespołu. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką, marketingu, strategii i negocjacjach.

Przed dołączeniem do Knattspyrnusamband Íslands prowadził agencję marketingową w Islandii współpracującą z niektórymi wiodącymi światowymi markami. Posiada tytuł magistra marketingu międzynarodowego na Uniwersytecie Strathclyde oraz tytuł MBA Football Industries na Uniwersytecie w Liverpoolu.





Wtorek, 19 października, g. 16:20


Forum Dyscyplin Sportowych: Rebranding w sporcie, czyli jak skutecznie zmienić wizerunek organizacji sportowej i zdobyć nagrody branżowe - case study.

  • Jak stworzyć atrakcyjną i nowoczesną identyfikację wizualną w sporcie?
  • Jak podkreślić wartości organizacji w identyfikacji wizualnej?
  • Storytelling w projekcie rebrandingu.
  • Jak ważne jest zaangażowanie fanów w DNA organizacji?
  • Od logotypu po gadżety - kompleksowy projekt rebrandingu.

Dostępne pakiety dla tej prelekcji:


Zarejestruj się już teraz!

Powrót do strony głównej