Autor: Henryk Mruk
Rok publikacji: 2005
Liczba stron: 386 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 165x235 mm
ISBN: 83-923047-0-5
I. Wprowadzenie
• Przedmowa — prof. dr hab. Henryk Mruk
• Tytułem wstępu — Piotr Matecki, Piotr Jardanowski
• Uczestnicy o konferencji
• Sport w nauczaniu Jana Pawła II — Piotr Matecki
• Idea sportu a sportowy biznes – gdzie są granice?
II. Sportowy produkt rynkowy
• Igrzyska Olimpijskie jako produkt marketingowy — Artur Łobanowski
• Marketingowy cykl życia gwiazdy sportu — Maciej Ryszkowski
III. Organizacyjne aspekty biznesu sportowego
• Zasoby organizacji sportowych i źródła ich pozyskiwania w procesie rozwoju kultury fizycznej — Zygmunt Waśkowski
• Park wodny w Tarnowskich Górach jako miejsce organizacji zawodów sportowych w pływaniu. Analiza głównych problemów organizacyjnych — Wojciech Giergiel
• Kompleksowe doskonalenie systemu zarządzania klubem piłkarskim na przykładzie WKP Lech Poznań — Robert Błaszczyk, Szymon Cyfert
• Profesjonalny klub sportowy – podstawowa jednostka organizacyjna kultury fizycznej czy przedsiębiorstwo sportowe? Cele i zadania klubów w warunkach komercjalizacji sportu — Dariusz Kuczyński
• Imprezy o charakterze masowym. Rozwój i skala zjawiska przestępczości działania służb porządkowych — nadkom. Tomasz Trawiński, kom. Maciej Nestoruk, st. asp. Tomasz Haremza
• Klub sportowy w Polsce a kreowanie marki. O tym jak organizacja rynku klubów sportowych ogranicza możliwości rynkowe tych organizacji — Michał Szustak
IV. Finanse w biznesie sportowym
• Rozwój angielskiej ligii piłkarskiej – Premier League — Stefan Szymański
• Finanse polskiego pływania — Krzysztof Usielski
• Koncepcja stworzenia warunków finansowych wspierających rozwój polskiego sportu — Wojciech Witkowski
• Uprzywilejowana pozycja świata sportu wobec jego partnerów biznesowych. Aspekty formalno-prawne i wizerunkowe — Robert Kaczyński
• Ekonomiczne aspekty funkcjonowania klubów piłkarskich w Polsce — Małgorzata Perz
• Warunki ekonomiczne dla marketingu sportowego w systemie podatkowym w Polsce — Wojciech Witkowski
• Sponsoring jako źródło dochodów klubów piłkarskich — Małgorzata Perz
V. Materiały dodatkowe
• Sport & Business Foundation
• Sportfive
• International Management Group
• Historia Gatorade
• Europejski Rok Edukacji poprzez Sport na przykładzie ogólnopolskiej kampaniii „Zachowaj Trzeźwy Umysł” 2004
25,00 PLN brutto
• ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
• priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN
Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.
Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail b.stolarz@sportwin.pl.
Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000
Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: b.stolarz@sportwin.pl
Powrót