PUBLIKACJE


publikacja publikacjamarketingisponsoring /publikacjawspolczesnekierunki /publikacjawyzwaniaimozliwosci /publikacjasponsoringsportowy /publikacjaprwsporcie /publikacjamarketingdlasportu /publikacjakreowaniemarki /publikacjamarketingowezarzadzanie /publikacjamarketingowoosporcie /publikacjasportibusiness /publikacjateoriaipraktyka

Stan: dostępny ✅

SportWin, we współpracy z agencją badawczą Pentagon Research odpowiadał za wydanie ekskluzywnego raportu branżowego "Sponsoring sportowy w Polsce". Publikacja powstała na wzór najlepszych raportów zagranicznych i zawiera ilościową oraz jakościową analizę krajowego rynku sponsoringu sportowego wraz z opisem globalnych wyzwań stojących przed branżą.

"Sponsoring sportowy w Polsce" to pierwsza próba dokładnego zbadania lokalnego rynku sponsoringu sportowego. Pokażemy motywy działania sponsorów sportu w Polsce, obszary ich zaangażowania oraz modele zarządzania projektami sponsorskimi. Wskażemy na dobre i złe praktyki w sponsoringu sportowym, pokusimy się o analizę głównych problemów rynku oraz zaprezentujemy przewidywania ekspertów co do kierunku jego rozwoju.

Spis treści

Rodzizał I - Globalny rynek sponsoringu w mediach
• 01. The World Sponsorship Monitor
• 02. Sponsorium Report
• 03. SportBusiness Sponsors' Survey 2010

Rozdział II - Rynek sponsoringu sportowego w Polsce
• 01. Badanie rynku Sponsor.2010
• 02. Sponsoring sportowy w Polsce w ostatnich latach

Rozdział III - Od strategii do ewaluacji: wskazówki prowadzenia działań sponsoringowych
• 01. Wyznaczanie celów i określanie strategii sponsoringu
• 02. Dobór sponsoringu a świadomość organizacji sportowych
• 03. Aktywacja sponsoringu
• 04. Metody ewaluacji sponsoringu

Rozdział IV - Prawo w sponsoringu sportowym
• 01. Kara umowna w umowach sponsorskich
• 02. Umowy sponsorskie a zapisy zabezpieczające
• 03. Ochrona nazw i symboli w umowach sponsorskich
• 04. Obrót wizerunkiem sportowców – aspekty praktyczne
• 05. Sponsoring w świetle prawa podatkowego – wybrane zagadnienia
• 06. Ochrona przed ambush marketingiem
• 07. Ustawa hazardowa a sponsoring oraz inne obwarowania prawne dla działalności sponsoringowej
• 08. Działalność sponsoringowa spółek Skarbu Państwa

Rozdział V - Przyszłość sponsoringu sportowego
• 01. Szanse i zagrożenia rozwoju rynku sponsoringu sportowego
• 02. Tendencje w sponsoringu sportowym

Rozdział VI - Projekty sponsorskie – studia przypadku
• 01. Evian (Wimbledon)
• 02. Guinness (Guinness Premiership)
• 03. Lloyds TSB (Lloyds TSB Local Heroes)
• 04. Grupa Lotos (Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich)

Cena

40,00 PLN brutto

Wysyłka

• ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
• priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  b.stolarz@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: b.stolarz@sportwin.pl

Powrót