PUBLIKACJE


publikacja publikacjamarketingisponsoring /publikacjawspolczesnekierunki /publikacjawyzwaniaimozliwosci /publikacjasponsoringsportowy /publikacjaprwsporcie /publikacjamarketingdlasportu /publikacjakreowaniemarki /publikacjamarketingowezarzadzanie /publikacjamarketingowoosporcie /publikacjasportibusiness /publikacjateoriaipraktyka

Stan: dostępny ✅

Parametry

Autor: Henryk Mruk
Rok publikacji: 2009
Liczba stron: 296 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 165x240 mm
ISBN: 83-923047-1-3

I. Wprowadzenie
• Przedmowa — prof. dr hab. Henryk Mruk
• Tytułem wstępu — Piotr Matecki, Krzysztof Kropielnicki
• Sport a pieniądze — Tomasz Redwan
• Jak skutecznie dobierać i oceniać sponsoring? — Marcin Andrzejczyk
• Marketing podstępny w sporcie na tle ewolucji marketingu — dr Zbigniew Widera

II. Relacje między sportem a biznesem
• Sukces sportowca a sukces przedsiębiorcy — prof. dr hab. Henryk Mruk
• Przywództwo w relacji sportowiec - trener — Adam Bekier

III. Produkt sportowy
• Marketingowa koncepcja przedsięwzięcia sportowego — prof. dr hab. Andrzej Szromnik
• Impreza sportowa jako produkt w ujęciu marketingowym — Jan Chłapowski

IV. Identyfikacja zachowań kibica-konsumenta na rynku sportowym
• Segmentacja rynku sportowego - istota i kryteria wyboru rynku docelowego — dr Zygmunt Waśkowski
• Customer relationship management w zarządzaniu klubem sportowym — Jacek Hanarz
• Zastosowanie metody Teamqual w ocenie jakości widowiska sportowego na przykładzie meczu koszykówki — Sławomir Kowalski
• Rozpoznanie preferencji kibiców sportowych na przykładzie badania "Kibice o Lechu Poznań" — dr Mirosława Kaczmarek, Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki

V. Public relations
• Uwarunkowania i kierunki działań promocyjnych w sportach niszowych na przykładzie rugby siedmioosobowego (Rugby 7) — Stanisław Pogorzelski
• Jak przygotować prostą, ale efektywną sportową kampanię PR — Filip Mecner
• Wartość medialna sportowca — Konrad Pudło

VI. Marketing usług sportowo-rekreacyjnych
• Indywidualizacja oferty fitness klubów — dr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz, dr inż. Izabella Sowier-Kasprzyk
• Strategia uprawniania w działalności usługowego przedsiębiorstwa sportowo-rekreacyjnego — dr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz

VII. Marketing sportowy w praktyce
• Orange Ekstraklasa - case study — Piotr Gołos
• Case studies programu Volvo Masters Amateur — Zofia Bugajna
• Strategia rozwoju golfa zawodowego w Polsce — Marek W. Podstolski
• Sport jako element budowania przewagi konkurencyjnej miast i regionów — Piotr Matecki, Jarosław Semrau
• KKS Lech Poznań jako nowocześnie zarządzana marka — Olaf Jarzemski, Jagoda Wawrzyniak

VIII. Finansowe aspekty sportu
• Struktura i zasady finansowania polskiej siatkówki — Artur Popko
• Rola samorządu terytorialnego w finansowaniu kultury fizycznej na przykładzie Miasta Poznania — dr Ewa Bąk
• Europejskie kluby piłkarskie na rynkach kapitałowych — Sebastian Miroński

IX. Wokół sportu
• Hipnoza w sporcie — dr Andrzej Kaczorowski
• Poziom wiedzy sportowej polskiego kibica w świetle wyników badań on-line — Paweł Grzybek, Artur Kotliński, Karol Marciniak
• "Czarodzieje z Wembley". Piłka nożna w Szkocji na tle rywalizacji szkocko-angielskiej — Roman Zaczkiewicz
• Sport w zabytkach - rola i znaczenie usług sportowo-rekreacyjnych w ofercie polskich hoteli turystycznych — Wojciech Giergiel

Cena

30,00 PLN brutto

Wysyłka

• ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
• priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  b.stolarz@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: b.stolarz@sportwin.pl

Powrót