Paulina Kowalska specjalizuje się w aktywizacji sponsoringu sportowego i public relations. Obecnie pracuje dla brytyjskiej agencji Hatch Communications, gdzie zajmuje się aktywizacją partnerstw w wielu dyscyplinach sportowych.

Ma duże doświadczenie w organiacji eventów i aktywizacji sponsoringu poprzez content i PR dla klientów takich jak Remington (sponsor Manchesteru United), Sportsbreaks.com (organizator wycieczek dla fanów i partner logistyczny wielu klubów i organizacji, między innymi F1, Premier League, rugby, krykieta i tenisa), Hisense (sponsor Mistrzostw Świata FIFAFA, mistrzostw UEFA EURO oraz Leeds United) i English Football League (partnerstwo charytatywne z fundacją Mind).

Posiada tytuły licencjata Stosunków Międzynarodowych i magistra Nauk Politycznych z Uniwesytetu Warszawskiego, podczas których wzięła udział w wymianach studenckich na Uniwesytecie Mediolańskim i Uniwerystecie Bolońskim.




Wtorek, 19 października, g. 10:40


Forum Sponsorów Sportu: Globalne trendy w sponsoringu sportowym.

  • Sponsoring sportów kobiet
  • Sponsoring oparty na wartościach
  • Sponsoring sportowy jako głos zagadnień społecznych
  • Sustainability w sponsoringu sportowym
  • Digitalizacja i eSport w sponsoringu sportowym

Dostępne pakiety dla tej prelekcji:


Zarejestruj się już teraz!

Powrót do strony głównej