Mootaz Chehade to specjalista w dziedzinie mediów cyfrowych, zwłaszcza w tematyce piłki nożnej. Obecnie pracuje jako partner i menedżer treści cyfrowych w agencji digital media 433 - największej sieci piłkarskiej w mediach społecznościowych.

Wcześniej pracował jako dziennikarz, zajmując się najważniejszymi wydarzeniami piłkarskimi dla kilku mediów, w tym z ostatnich Mistrzostw Świata w Rosji. Swoje studia z zakresu nowych mediów i dziennikarstwa ukończył na Uniwersytecie Libańskim w Bejrucie.




Wtorek, 19 października, g. 16:40


Forum Dyscyplin Sportowych: Organizacja sportowa jako wydawca - jak tworzyć i dystrybuować angażujące treści dla pokoleń XYZ?

  • Ewolucja roli organizacji sportowych - marketer czy wydawca?
  • Media społecznościowe, telewizja klubowa, eventy promocyjne - jak budować relacje z fanami?
  • Sportowiec jako ambasador - jak go zaangażować do budowania marki organizacji sportowej?
  • Jak skutecznie promować partnerów i sponsorów wśród kibiców - równowaga między marketingiem a sprzedażą.

Dostępne pakiety dla tej prelekcji:


Zarejestruj się już teraz!

Powrót do strony głównej