Urodzony w Bratysławie, a mieszkający obecnie w niemieckim Hamburgu, Matej Kraus studiował zarządzanie w sporcie i marketing na University College of Northern Denmark i w Instytucie im. Johana Cruyffa w Hiszpanii.

Jego doświadczenie w marketingu i sponsoringu sportowym pozowoliło brać udział w wielu różnych projektach związanych ze słowackimi klubami piłkarskimi, a także ze Słowackim Związkiem Piłki Nożnej. Od 2019 pracuje jako manager ds. sponsoringu w SPONSOR.ONLINE w celu angażowania umów sponsorskich i reklamowych z globalnymi markami w sporcie.





Wtorek, 19 października, g. 10:00


Forum Dyscyplin Sportowych: Cyfrowa rewoulcja i jej wpływ na świat sponsoringu sportowego.

  • Rosnące znaczenie Pokoleń Z i Alfa w kwestiach sponsoringowych
  • Rozwój cyfrowych zasobów sponsorskich
  • Nowy typ sponsorów wchodzi do gry

Dostępne pakiety dla tej prelekcji:


Zarejestruj się już teraz!

Powrót do strony głównej