Obecnie dyrektor marketingu i PR w agencji Mahalo Media, która świadczy usługi marketingowe i komunikacyjne dla branży zakładów sportowych. Współorganizator "Nagród Bukmacherskich" i "Badania Bukmacherskiego" w ramach działań portalu LegalniBukmacherzy.pl.

W przeszłości Dyrektor Marketingu zakładów bukmacherskich Totolotek, który doświadczenie zdobywał w jednej z pierwszych agencji marketingu sportowego Polish Sport Promotion.





Wtorek, 19 października, g. 15:00


Forum Sponsorów Sportu: Panel dyskusyjny - Aktywizacja sponsoringowa firm bukmacherskich w Polsce.

  • Jak sponsoring wpływa na akwizycję nowych klientów?
  • Czy sponsoring sportowy działa?
  • Dlaczego bukmacherzy są najliczniejszą grupą podmiotów sponsorskich, które wchodzą w sport?
  • Odpowiedzialność społeczna firm bukmacherskich.

Dostępne pakiety dla tej prelekcji:


Zarejestruj się już teraz!

Powrót do strony głównej