Moderator procesów kreatywnych, trener design thinking i badacz, specjalizujący się w badaniu doświadczeń klientów (/odbiorców).
Współzałożyciel i partner w Hearts&Heads – agencji wspierającej klientów w tworzeniu usług i produktów, które odpowiadają na realne potrzeby odbiorców. Od ponad 6 lat współprowadzi i rozwija również Fundację Warsztat Innowacji Społecznych, gdzie realizuje różnorodne projekty badawcze i szkoleniowe zorientowane na popularyzację i praktyczne wykorzystanie metody design thinking.
Jako mentor i doradca współpracuje z firmami, administracją publiczną i organizacjami pozarządowymi (m.in. Motorola Solutions, Martes Sport, Hitachi ABB, Media Expert, czy Stowarzyszenie Wiosna). Aktywny także
jako wykładowca – w tej roli współpracuje z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z design thinking. W wolnych chwilach miłośnik dobrej kawy przelewowej i
pasjonat sportu, z dumą mogący się tytułować maratończykiem.
Powrót