Urodzony w Monachium, Benjamin Steen studiował zarządzanie mediami i marketing sportowy.

Od 16 lat pracuje przy Säbener Straße w Monachium. Od 2010 roku Benjamin Steen odpowiada za marketing i rozwój cyfryzacji w klubie. Cztery lata później Monachijczyk przejął obowiązki obsługi kibiców, CRM, licencji cyfrowych, współpracy z mediami oraz digitalizację Alianz Areny - obiektu sportowego mistrza Niemiec.




Wtorek, 19 października, g. 09:45


Forum Dyscyplin Sportowych: Budowanie tożsamości organizacji sportowej - od wizji i strategii do codziennych działań.

  • Jak wyróżnić organizację sportową na dynamicznie zmieniającym się rynku?
  • W jaki sposób budować własną tożsamość w sporcie?
  • Jak przełożyć wizję na codzienne działania, czyli tworzenie kultury organizacyjnej i wartości?
  • Tożsamość i wartości organizacji sportowej a sponsoring - potencjał i zagrożenia.

Dostępne pakiety dla tej prelekcji:


Zarejestruj się już teraz!

Powrót do strony głównej